суботу, 16 січня 2016 р.

щось таке в'яжу




  Я завжди боялася в'язати одяг... оскільки це довготривалі проекти, а терпіння в мене замало то ж часто не закінчені роботи просто розпускала на моточки ниток. Наразі знайшла в інтернеті дуже симпатичну безрукаву і ніби не дуже складу навіть для такої ледачої як я :)
Оригінал створений за схемою туніського узору, та для цього потрібен як мінімім спеціальний гачок. якого я не знайшла в наших магазинах. Моя безрукавка із простих стовпчиків із накидом. Тримаю кулачки щоб в мене все вийшло :)  Оригінал знайдено тут.



5 коментарів:

  1. В таком деле самое главное собраться с мыслями и закончить таки))) И даже если не очень понравится, то это все равно будет большая настоящая весчь!) Это из опыта.

    ВідповістиВидалити
  2. спасибо за поодержку, я почти закончила. Не совсем как у оригинала, но..весчь. А еще я по твоему совету заказала деревянные крючки, думаю месяц ждать, но оно того стоит :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. о! Крючки это круто!)) Рада, что смогла помочь. А последняя посылка из Китая, кстати, до меня дошла за 8 дней!!!!! Рекорд)) И это с бесплатной доставкой еще.

      Видалити
  3. Славная штучка...жаль, крючком так не владею

    ВідповістиВидалити

Популярні публікації