пʼятницю, 6 березня 2015 р.

як футболки стали килимком :)


У моєї бабусі ще досі в хаті на порогах кімнат лежать плетені із клаптиків килимки-кружки. Це дуже класна ідея, як на мене, коли не шкода одягу, який вже не можна носити,  викинути рука не піднімається. Можна надати виробам друге життя. На щастя, в Інтернеті є багацько детальних майстер-класів та відео на цю тему - як розрізати футболки, як зшивати і тп
В мене було 9 стареньких футболочок та майок. які я успішно порізала на смужки та наплела величезні клубки "косичок". У ході роботи розуміла свої "косяки" та недоліки, недарма ж "перший блін комом". Так і в мене..зістрочила на машинці 50% сплетеної коси..
...поклала килимок на підлогу, а він не плаский, а ніби корзина якась! довелося розпускати те, що вже зшито, поклала на підлогу та руками зметувала "коси" слідкуючи за тим, щоб ніде не перетягнути нитку та уникнути зморщення виробу. Непроста це справа, скажу я вам. Дуууже багато терпіння потрібно, щоб сплести бодай такий невеличкий килимок, як у мене вийшов.
Наступного разу врахую все-все на чому я спіткнулася :)

Немає коментарів:

Дописати коментар

Популярні публікації