понеділок, 17 жовтня 2011 р.

Сплюшкін і К°

Чоловіки завжди точно знають, що саме їм потрібно. от я, наприклад, йду в магазин і точно не знаю що більше я хочу: спідницю, светрик чи нову сукню? А от вони... чоловіки..навіть до найменших деталей знають, що саме потрібно. Так само в мене було із цим замовленням. Хоча останнім часом я все більше вяжу гачком, та за побажаннями шию.
Корисно відволікатися від вязання :) Ось цьому результат:
 Це багатьом відомий Сплюшкін (Тильда) або ж ще є маса варіантів таких само з подушкою та з крильцями. В мене цей без крил.. просто такий собі лінько в піжамі :) комірець та штанці вивязувала гачком.. пошити щось не вдалося. З розмірами прогадала, а заново кроїти лінувалася. Мабуть і я лінько :)

Ось такий Сплюшкін.... а ось де і його К° =) Так само у вязаному вбранні.

8 коментарів:

  1. В вязанной одежке они смотрятся очень уютно, по домашнему.

    ВідповістиВидалити
  2. Рыжий Сплюшкин)) Имя мне понравилось))) Ещё смотрю на четвертое фото и такой он уютный кажется)) Чувство приятное возникает, похожее на то когда в холодное время года, вечером одеваешь теплую пижаму или ночную рубашку и залезаешь в постель под пушистое одеяло и тебе хорошо, уютно и комфортно)))) Кролик тоже здоровский))) Нравятся мне тильдовские куклы, а когда они в вязаное одеты вообще слов нет =)) Молодчинка)))

    ВідповістиВидалити
  3. Свет, так люблю твоих добродушных сплюшек и не сплюшек!)Умничка!!!

    ВідповістиВидалити
  4. Свет, такие симпатяги получились))) И Сплюх и Кроля))) Лапочки!!!

    ВідповістиВидалити
  5. Спасибо, девочки!
    просто я так привыкла к крючку, что оказалось мне проще связать одежку чем сшить :)

    ВідповістиВидалити
  6. Сплюшкін такий симпатичний, його товариш в руденькій кофтинці теж дуже гарненький. Люблю коли руденьке з зелененьким :-)

    ВідповістиВидалити
  7. Милый Сплюшкин. Мне кажется, что не очень он и лінько, просто любит ходить по дому в пижаме:) А сам бодрячок такой, глаза буравчики. Тем более иметь в друзьях такого быстроногого зайчишку - долго не поспишь!:) Одёжка крючком - класс!

    ВідповістиВидалити
  8. Светлана, забыла поздравить со 100 ПЧ. Процветания блогу, тебе всего самого доброго.

    ВідповістиВидалити

Популярні публікації