понеділок, 3 жовтня 2011 р.

Або...або :)


Це буде флешмобний пост тої самої всім вам відомої гри "или..или..". Я естафету підхопила у Елени.   Вона ж мені надала запитання, на які я маю дати відповідь. Звичайно важко в деяких речах зробити вибір та я спробую. Отже,



Осінь чи весна?
Я віддаю перевагу Осені. І хоч навесні все розквітає, тане сніг, повертаються птахи, можна знімати куртки, вдягати спідниці та....Може для когось Осінь - пора депресивна, але я люблю її за шурхіт листя, за ще теплий дощ в сонячний, золотий день. За перші прохолодні вечори закутані в плед.. за перший гарячий чай із карпатських трав із медом... Саме восени я люблю здійснювати подорожі Україною - коли паркові дерева вдягають інші сукні, коли менше туристів у готелях, адже пора відпусток позаду. І до того ж...Осінь - це "оксамитовий сезон" на морі!

Шерсть чи бавовна?
Бавовна однозначно. Мені вона приємніша і в творчості і взагалі. одяг із шерсті тепліий, але ж.. мені воно колеться. Не можу спати під "верблюжим" пледом, носити в'язані із шерсті носки.. "кусаються" :)

Чай чи какао?
Чай. Я мабуть "чайоман". Моя перша робота була саме з ним пов'язана, я працювала в чайному ряду супермаркета консультантом. Розпвідала про ті чи інші властивості напою. Сама дуже люблю власне травяний чайок. Відпочиваючи в Криму чи Карпатах ми з МЧ запасаємось зборами трав. З медом або з малиновим вареннячком...мммм... До какао історія моєї "не любові" почалася ще в дитсадку. Плівка в чашці на какао мене доводила мало не до сліз, поковиряюся ложкою, повідсовую на стіночки чашки... а пити не пила :) не любила)

Географія чи Історія?
Історія. В школі не любила, а у ВУЗі істфак закінчувала. Так вже склалося, що коли вступали з подружкою в інститут, то вирішили, що саме Історію можна вивчити за одну ніч і здати на "відмінно". Нам вдалося. Мені пощастило, що викладачі були професіоналами своєї справи і я просто із відкритим ротом слухала їхні розповіді на лекціях. Тоді захопилася історичними фільмами - докопуючись чи достовірний сюжет з відомою мені інформацією. Свого часу "досліджувала" особистість Гітлера збираючи про нього інфо з різноманітних джерел... потім історія Сербії, Японії... Зараз перечитую "Історію України-Русі".  Цікава це наука, хоча і суб'єктивна.

Дарувати чи отримувати?
Досить важко відповісти однозначно. Я не знаю, наприклад, людину, яка би не любила отримувати подарунки. Це ж так приємно! А ще приємніше їх дарувати! Обираю "дарувати". Останнім часом дарую лише "емоції" - квитки в театр, на виставки, в "паркове містечко"... щоб іменинник міг розважливо провести час, а не покласти мій подарунок на пличку поряд із іншими. Мене страшенно бісить запитання "що тобі подарувати?". Розумію, що людина хоче уникнути конфузу - даруючи абсолютно не потрібну штуку, але ж... Важко пробачити близьким таке запитання - давно спілкуємось, маємо знати хто чим захоплюється. Дарувати радість дуже просто, варто лиш спробувати :)

_______

Приєднуйтесь, можу і ВАМ вигадати запитання для вибору :)

11 коментарів:

  1. Да...насчет дарить и получать - это один из вечных вопросов. Но я тоже обожаю дарить. Даже приятная мелочь, доброе слово может подарить улыбку и хорошее настроение человеку на весь день, а то и дольше! Интересно было почитать)))

    ВідповістиВидалити
  2. Цікаво читати про смаки...
    А я какао після дитсадка полюбила аж тоді, коли в мене народився синочок і мені ж на другий день в роддом принесли цілий термос... Тепер тільки приємні спогади. Та й малому час від часу готую.

    ВідповістиВидалити
  3. Як цікаво було читати - такі вони гармонійні)))

    ВідповістиВидалити
  4. Светочка,интересно было узнать о тебе что - нибудь:) Давай мне вопросы:)))

    ВідповістиВидалити
  5. Аля, вот тебе вопросы:
    1) Читать или писать?
    2) мечта или реальность?
    3) "хочу" или "надо"?
    4) кроссовки или туфли?
    5)закат или рассвет?

    Интересненько будет почитать твои ответы :)

    ВідповістиВидалити
  6. Светик, привет! У меня продолжаются всё те же проблемы: не вижу тебя в риддере. Но если встречаю тебя у нашей общей подружки a-l-t-i или ты черкнёшь комментарий мне, то обязательно забегаю и просматриваю всё, что не видела.
    А тут узнала, что у нас много общего: я тоже чаеман, люблю осень, закончила истфак универа. Второй вопрос для меня неоднозначный:) Шерсть тоже очень люблю , а если колется, то под свитерок - х/б маечку, а под шерстяные носочки - тонкие х/б носочки:)
    Хай тобі щастить!

    ВідповістиВидалити
  7. Ще забула: вітаю з першою сотнею читачів!
    Бажаю всього найкращого.

    ВідповістиВидалити
  8. дякую, Танечка!!! Сама приємно здивована, що в творчій спільноті вже 100 ПЧ! Це можливо хороший привід для сюрпризів та подаруночків, думаю це обо'язково ще буде попереду :)

    ВідповістиВидалити
  9. Светик, интересно было почитать о тебе =)) Я тоже люблю осень, но не только из-за её красоты, а ещё из-за того что родилась в это время года =))) В общем я задумалась над ответами и оказалось что нравиться всё чем-то своим =))) Кстати, буду не против от вопросиков от тебя ;) И тоже хочу поздравить с первой сотней читателей =))) Успехов и вдохновения =))

    ВідповістиВидалити
  10. Хорошо, Надь, вот и тебе вопросики. Буду с интересом ожидать твоих ответов:
    1)Кошки или собачки?
    2)Письмо или звонок?
    3)Юбка или брюки?
    4) пятнистое или полосатое?
    5)красиво или удобно?

    ВідповістиВидалити

Популярні публікації