пʼятницю, 1 липня 2011 р.

Сережки з Мінська


Я раніше вже писала про свій перший творчий обмін. На днях Елена сказала, що отримала нарешті посилку із Зайкою і їй навіть вже дали ім'я - Веня. Досить цікаве, як на мене, для особи жіночого роду. А моя посилка все не приходила... Майстриня вже навіть хвилюватися почала, адже на порталах білоруської пошти йшлося по те, що кордон її бандероль перетнула ще..... 17 червня!

Потім вже я за кодом перевірила на сайті Укрпошти... так, дійсно - посилка вже прийшла на наше українське поштове відділення. А мені навіть повідомлення в поштовій скриньці не було....Довелося сьогодні йти та сваритися туди до них... І я була в шоці... це "повідомлення" операторка виписала при мені, та бігом вручила. Я розумію, що в них навантаження... а ми тут хвилюємося ж! Так от  хвастаюсь своїми скарбами :)


 Я просто в захваті від отриманих подаруночків! Сережки та браслет якраз "приїхали" до моєї відпустки. Аже не дивлячись на те, що в нас вже ось більше тижня ллє дощ, ми таки їдемо з сестрою до моря... Хоч і не покупаємося та не позасмагаємо через холод, зате будемо подорожувати. А я ще й встигну похизуватися новими сережками та браслетом :)
Дякую тобі, Елен! В твоїй бандерольці був ще й Хороший настрій =)
Творчих успіхів!

3 коментарі:

  1. Поздравляю с долгожданной бандеролькой)))) Украшение отпадное, люблю когда на браслете всякие разные висюльки есть, ещё оно у меня с морем ассоциируется (звездочка, бирюзовый цвет волны, белый цвет пены) Красота))))))))

    ВідповістиВидалити
  2. Светлана, прими и мои поздравления! До чего ж мы, девчонки, всех возрастов любим цацки)))))

    ВідповістиВидалити
  3. спасибо, девочки!
    у меня тоже звездочки и бирюзовый цвет море сразу навевает :))) эх... думаю, что даже будучи бабулькой дряхленькой я не перестану любить разные сережки :))))

    ВідповістиВидалити

Популярні публікації