неділю, 22 травня 2011 р.

Ачумєлиє ручки :)


Кожен божеволіє по-своєму, особливо дівчатка :) Когось тішать 150 пар різноманітних туфель, босоніжок, чобітків, в когось "манічка" на сумочки - їх має бути в гардеробі стільки, скільки різних платтячок, спідниць, однім словом під кожне вбрання... а хтось маніакально залежний від прикрас. При чому будь яких - коштовних чи звичайних із пластика, полімерної глини. Я схоже саме такий маніяк...

.В мене вже стільки тих сережок!!! Кольорові та чорно-білі, великі та маленькі, смішні та серйозні... Щось придбала гуляючи Андріївським узвозом, щось подарували друзі, та останнім часом я замовляю сережки в Маші. І завжди залишаюся задоволена роботами її виконання. Так, наприклад, я весь час чую компліменти в бік мого "переносного телевізора", брошки, яку теж зробила Маша.
А в суботу я була на Майстер-класі по виготовленню прикрас із пластики. Це щось неймовірне! От ніби в дитинство "перенеслася" на ті години ліпнини, коли руцями розминали пластилін і виліплювали різні "ковбаски", "чоловічків" і тд. Ми ж виготовляли брошку та сережки у вигляді морозива. Під пильним та чітким керівництвом майстрині на світ з'явилися "штуки" власного виробництва. Я повірити не могла, що я таке теж вмію :)) Старался дуже-дуже, адже було би образливо, якби моє було гірше за інших.. ну нехай і не конкурсні роботи, але - приємненько! Тепер на грудях носитиму новий "телевізор" із заставкою радянських часів :))

 
На "ютубі" знайшла навіть декілька відео, на який Маша дає мастер-клас для інтернет порталів та телеканалу М1 . Ось один із них:






Немає коментарів:

Дописати коментар

Популярні публікації