вівторок, 15 березня 2011 р.

Жирафо-подушка

Подружка на минулий Новий рік шила в подарунок "тигрову" подушку родичам і лишилися клаптики тканини. На сайті prettytoys.ru я знайшла викройку жирафа, на яку якраз вистачало цієї тканини (зараз чомусь сайт не працює - інакше би виклала посилання власне на конкретну викройку).




А взагалі якщо в Google набрати "дорожные подушки", то можна отримати цілу купу фото з різних інтернет-магазинів, де є подібні вироби, або ж фото тих, хто спробував таке пошити. Ось, наприклад:  Інтернет-магазин "Штуки"
 А ось тут я знайшла замітку та фотографії щасливих дітей, чия мама пошила подібне

7 коментарів:

  1. Класс) такой забавный) А я до сих пор не умею шить на машинке, поэтому такие штуки для меня под запретом)))))

    ВідповістиВидалити
  2. нет ничего лсожного в дружбе с машинкой :)) я пока только таких примитивов могу строчить.. хотя жутко хочется пробывать что-то более глобальное... пока страшно :)

    ВідповістиВидалити
  3. Клас!!! Кумедний жираф з шаленими очами :) як Мелман з "Мадагаскару".

    ВідповістиВидалити
  4. таки да, він схожий на героя цього мультфільму)))

    ВідповістиВидалити
  5. как раз остатков тканюшки на него хватило, сами потом с подругой ухохатывались от его выражения лица))))

    ВідповістиВидалити
  6. какой же он классный!! я в восторге!!!

    ВідповістиВидалити

Популярні публікації